Na blogu znajdą sie efekty mojego hobby - czyli prace szydelkowe głównie pluszaki.
wtorek, 27 marca 2012

...chciałam wam jeszcze pokazać kilka zaległości ktore powstały przed  moja choroba :) od czasu mojego choróska jakoś sie nie mogę ogarnąć chodzę jakaś  zakręcona i moje robotki troszkę poszłyna bok ale mam nadzieje ze niebawem wszystko wróci do normy ;)

 

tymczasem oto moje prace :

 

Kocyk dla malutkiej Zuzi,która lada moment pojawi sie na świecie :)

 

 

 i kolejne cwierkacze;)

 

 

przepraszam za jakos zdjec nie wiem czemu taka grafika cos mi komp.szwankuje a nie moge sie zebrać i przenieść na nowy:/

oto kolejna wymianka -tym razem wiosenna:) moja para byla ETOILE http://www.eetoilee.blogspot.com/   otrzymalam od niej przepiekna paczuszke:)z samymi cudami a oto i ona:)

 

Bardzo Ci kochana dziekuje:)

 

 

niestety na zdjecie nie załapały sie słodkości ktore skonsumowały moje dzieci:D

sobota, 24 marca 2012

w Zielonej wymiance moja wymiankowa para była :) GabArte  http://www.gabrysia2.blogspot.com/

prezenciki jakie otrzymałam sa po prostu cudowne!!!Kochana bardzo dziękuje za cudną paczuszkę!!!

 


 

 

a to moja paczuszka.

 


 

 


Witajcie...

 

troszkę mnie tu nie było - byłam mega chora razem ze mną dzieci i mąż...oni się wylizali a ja nadal taka nijaka z zatkanym uchem chodze...pomalutku jednak wracam do siebie i  będę nadrabiać  zaległości :)

 

i tak oto 15 marca obchodziłam urodzinki z tej okazji dostałam przepiękne upominki za które bardzo dziewczyny dziekuje jesteście kochane!!! ;*:*cmok cmok cmok cmok a  oto i one :

 

Od JENIULKI      http://jeniulkowo.blogspot.com/


 

 Od Żanetki  http://zaneta1975.blogspot.com/

 

 

 

Od Cecyli  :  http://cecyliarodzinaidom.blogspot.com/

 

19:14, wiolam15
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 06 marca 2012

...po małej przerwie-powracam z maleńką porcją tego co zdziałałam....U mnie w ostatnim czasie pomieszanie z poplątaniem -ciągle coś....z pracą jednak nie wyszło-szukam dalej,do tego dzieci były chore itp.ah....ale dośc kwękania:)

W  ostatnim czasie zrobiłam parę drobiazgów - przygotowałam również parę niespodzianek na wymianki :) ale te ostatnie jeszcze nie ujrzą światła blogowego:D

 

DLA MOJEJ CORCI

 

 

 CWIERKACZE !!

 BZYCZEK

 


Lady Bug Note Generators
Akcja: Nie kradnij zdjęć!